Har inte tid elr ork

.... till att blogga varje dag som ni kanske märker :)
Jobbar hela dagarna sen blir det gymmet, hem, äta och sängen. Är så sjukt trött och seg efter hela dagen först i solen sen ska man upp och träna, kroppen orkar liksom inte mkt mer än att sova sen.
Men men, ska försöka berätta lite om dom här senaste dagarna!

Jag har förlorat ett vad mot min chef hah :P Vi målade parkerings linjer på Ica Hallens parkering.. då när vi skulle måla handikapp parkeringen så ska man ju måla en ''handikappad i en rullstol'' mitt i rutan.

Jag säger: Det där kom du aldrig klara att måla
Chefen: Ska vi slå vad om en glass?
Jag: Visst!

Chefen går bort en liten stud och kmr sen tillbaka med en mall av en handikappad i rullstol haha -.- åh jag tyckte att det var fusk men jag bjöd honom på en glass iaf eftersom han bjuder mig på glass nästan varje dag annars.
Igår åkte jag och Johanna in till Örebro för att kolla på på biopremiären ''Eclipse''. Filmen var så sjukt bra, längtar verkligen jätte mkt till nästa redan!
Jag har även skickat iväg ansökan om att bo på skolan på Lillrud när jag börjar där, jag och Gry ska nog bo tsm i ett rum då :) blir kanon! Längtar så sjukt mkt till att börja där men nu när Johanna kom in i Uppsala (som då är jätte bra för henne!) men som är mindre roligt för mig :( jobbigt att typ aldrig träffa tjejen mer elr aa känns som det iaf.
Jaja inga dystra miner här inte, det är 1 hel månad kvar :D
Ska nog sätt mig och pilla på en ny header elr vad säger ni ? Den jag har nu är så sjukt ful så ska försöka komma med en somrigare :)
Kyssar


Kommentarer
Postat av: johanna

lugnt stumpan! vist vi säger att vi ska ses oså. Och det ska vi men inte lika mkt när vi flyttar åt varsit håll :( men som sagt 1 månad kvar tills dess <3

2010-07-04 @ 16:06:18
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0