Helgen

Hej alla glada!
Måste först och främst säga att vädret är underbart, det är nästan ofattbart att det är över 30 grader här i Sverige :O känns lite som Thailand stuket och jag älskar´t!
Såhär har min helg sett ut...

Fredags; Jobbade till 4 som vanligt, egentligen skulle det ha vart min sista dag på jobbet men jag fick några dagar till nu till veckan så vi hinner göra klart allt och självklart säger man ju JA för det är ju pengar! När jag kom hem så duscha jag och gjorde mig iordning för att sedan knalla bort till Sara. Sara hade tidigare under dagen frågat om jag skulle med till Olivers inflyttningsfest och det fanns ju inte så mkt mer att göra så jag hängde på. Var inte alls där länge utan jag, Emina och Zana gick ner till sjön eftersom det var  ''Gösanatten'' så killarna var ju självklart där och fiska :) Kvällen slutade med att söta Pomme körde hem mig i sin nya räser!

Lördag; Upp tidigt för att dra till Marieberg med mamma! Från halv 11 till 4 på eftermiddagen var vi där och bara shoppade :O mina fötter var helt svullna och gjorde as ont efter ha gått där i 5 timmar ... Jag behövde ju då massa nytt för att jag hade rensat garderoben tidigare.. Allt vi handlade gick väll på en 4000 kr om inte mer. Det jag köpte var .. (dåliga bilder)

Topp från JC


Färgade jeans från JC

Jätte söt och luftig topp från Gina Tricot

Långtröja från Cubus

Två baslinnen från Cubus

En jätte skön mjukisdress från Blu Di Blu (slog till med en orange för nu när man är brun
så ser man så fräsch ut i orange!)



+ att mamma bomba mig med nya trosor, hon köpte säkert 20 st till mig haha.. Köpte även 3 bhar, 2 par jeans till och leggins!
Kvällen spenderades med massa folk ute i Striberg där vi grillade och badade, sjukt mysigt!

Idag; Ska jag göra mormor sällskap på bingon uppe vid Digerberget! Var alltid med och körde bingo med mormor och morfar som liten men det var ett bra tag sen så nu ska vi lyssna på när morfar ropar ut numrerna och vi ska kryssa i, blir kanon! ♥

Kommentarer
Postat av: Monica

Oj,oj gick ni där i sååå många timmar - tur jag inte följde med. Mycket snyggt har du shoppat :-)

2010-07-04 @ 15:41:58
URL: http://mjsson.se
Postat av: Eva-Lena

Ha ha vi shoppade faktiskt till HALV 5 alltså blev det 6 timmar

2010-07-05 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0