Jobb jobb jobb

Börjar bli lite sådär små trött på att jobba, idag kändes det verkligen tungt att sitta i solen och rensa ogräs som sista 2 timmarna ... Man får tänka på pengarna hela tiden så kanske man står ut dom sista dagarna!
Jag ska ju egentligen inte jobba den här veckan eftersom jag bara hade kontrakt 3 veckor men nu jobbar ju mer elr mindre ''frivilligt'' sista veckan så jag får mera cash ;) Härligt härligt!

Gymma med Mr. Andersson eftersom Micke är sjuk .. Körde ben som jag inte har kört bara 1 gång tidigare haha fyfan va tråkigt och brutal jobbigt det är! Först körde vi benböj med bänkpress stång på axlarna + tyngder på det, har aldrig gjort det förut men helvete :O trodde mina ben skulle sprängas, kunde knappt gå upp för trappan för att gå vidare sen och det var liksom första övningen xD
Passet idag var det intensivaste pass jag någonsin kört men var mitt egna fel också, jag orkade inte vila för man förbränner ju fett om man inte vilar så det vart att rumpa på som fan.
Efter det skojade vi först om att springa ett mellan varv på Norvalla men såklart så blev det så iaf, benen sa ifrån men hjärnan sa ja så i morgon kmr jag få lida helt klart! Var ju tvungen att göra några situps när jag kom hem också haha.
Jaja ska man träna så ska man fan träna ;)
Snart blir det jordgubbar till kvällsmat sen sova för jag är död!
Kyssar


Detta är då min vanliga hårfärg för er som är intresserade ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0