åh vilken dag

Klockan ringde 06.15 i morse för att förbereda sig inför första dagen på sommarjobbet!
Var tokigt pigg så det var inga problem alls att komma upp, det kändes lite som att gå till skolan första dagen efter ett lov konstigt nog, lite pirrigt sådär.
Vi skulle samlas lite innan 7 så det var bara att lyda order och glatt vara där!
Dom jag jobbar med känner jag ju för det är ju tvilligarna Fillippa & Miranda + Kalle som bara är 1 år äldre än mig så det var hel nice :) Vi började med rensning av ogräs direkt nästan, skönt att man iaf har raster under dagen så man inte bara nöter att ta bort ogräs hela dagarna.

Våran ''chef'' Hannes var lite snäll sådär sista timmen och köpte isglass till oss så vi fick lite kylande, satt fint i kistan! Klockan 16.00 var dagen slut och jag trampade hemmåt för att fylla magen med mat.
När jag hade ätit kände jag för att röra på mig elr göra någonting för känns som att jag inte har rört mig på år eftersom jag har var sjuk. Syster orkade inte gymma idag men skulle gymma med mig hela veckan istället så jag tvinga mig upp till Noravalla för att springa stora varvet (2,5km). Haha fyfan va jobbigt det var, har ju som sagt inte tränat på länge så det gick segt, tänkte stanna och gå flera ggr men jag pressade mig runt hela varvet och dog när jag var klar. Jaja har tagit mig en dusch och nu sitter jag här och softar, ska nog sätta mig framför tv och kanske ta en frukt för jag blev så sötsugen men bättre med frukt!
Kyssar


haha hittade en gammal bild på mig från 8:an, kolla mitt kines face och mitt yber blonda hår - aldrig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0