Dagen

Vaknade 1 hel timme innan jag skulle upp, haha det var så sjuukt varmt och kissnödig var jag men orkade inte gå upp.
Jag var ensam barn idag, kmr vara det fram till Torsdag för då jobbar Calle dom två sista dagarna.
Det var vart väldigt soft dag, ända fram till lunchen som är vid 12.00 så har jag och Hannes målat om Ica´s parkerings rutor på ena sidan för resten tar vi i morgon! Så alla som åker in på Ica parkeringen härnäst måste kolla riktigt ordentligt för det blev hur fint som helst ;) proffsen som har gjort .. *host*
Efter lunch rensade vi uppe på Sunnanlid lite grann, mormor cyklade förbi och 5 min senare kom hon ut med en varsin bulle och ett glas saft, gulligaste mormor ♥

Fick ett sms från Gry som också sökte till Lillerud när jag precis hade jobbat klart, hon hade kommit in och frågade om jag också hade gjort det ... Blev att cykla hem med räser fart!
Mamma hade ju vart hemma och sett brevet men inte vågat smsa mig för då skulle jag bara vara nervös hela dagen men som tur är så kom jag in och den här dagen är den bästa i mitt liv! :D ♥
Gymma med Micke 1,5 timme, idag var det så grymt jobbigt men så värt det...
Ska snart sova så godnatt :)
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0