Don´t stop believin

Sjukt mysig var middagen igår, jätte god mat så hungrig gick man verkligen inte därifrån!
Runt 7 var Johanna hos mig så då fick vi skjuts upp till Pontus där massa folk var :)
Vi drog vidare till Khuan nästan direkt för där var det ännu mer folk, sen stannade vi där hela kvällen, riktigt lyckat :) Var hemma vid 12 tiden så det var inte sent heller!

Idag har jag klippt gräset bara, ska ta mig en dusch nu sen kanske kila ner till Tor en stund, får se hur det blir. I morgon börjar jag ju jobba ... ser inte fram emot det alls men får ju pengar så :D
Drf blir det nog glest med uppdatering nu framöver, men om ni kolalr bloggen senare på kvällen så kan jag ha skrivit något!
Kyssar


Bild från igår haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0