Glömt bort bloggen lite!

Japp, så äre.. Har varken orkat elr haft lust att skriva nått eftersom det inte händer så mkt under dagarna när jag bara jobbar och tränar på kvällen!
I Fredags kom Johanna till mig efter jobbet ♥
Vi drog ner på stan och bara var vid ramperna med lite folk sen var vi väll hemma runt halv 1.
Igår STÄDADE jag mitt rum för första gången på evigheter, ni vill inte ens veta hur smutsigt det var ..
Sen vart det att dra hem till Joel en stund och sen stan. Hände inte så mkt så tillslut blev det bestämt att Joel och Jens skulle sova ut hos Johanna med oss :)
När vi väl var på plats hos Johanna så drog vi på Bad Santa och mulla godis, mys!
Men när filmen var slut så blev jag och Jens lite dampiga så vi sprang runt och cpa haha ... Det var väll inte så populärt men vi var ju tvungen att göra något för att dampa av oss. Någon timme senare satte vi på Hide and Seek, någon typ av skräckfilm höhö. Lilla jag är ju då vääääldigt lättskrämd så jag satt där mellan killarna och hoppa till hela tiden medans alla var helt cool lugna, herregud, Johanna tyckte iaf att jag var söt med mina planeter till ögon ;)
Jag blev sjukt trött efter det så jag ville helst sova men det ville inte dom andra, snacka om damp dom hade -.- haha. Det slutade iaf med att jag, Jens och Joel sov i en säng medans Johanna sov i sin egna ^^,
Blev hämtad runt halv 1 idag sen har jag bara klippt gräset :)
Ska snart äta sen blir det med ut till stallet och kolla när syster rider sin sista gång!
Hinner möjligtvis inte blogga i morgon för efter jobbet ska jag ut och rida. Aja ni märker väll när jag skriver igen :)
Kyssar


Jag och pappa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0