Hemma

I morse vaknade vi ungdomar runt halv 11, fulle direkt.
Vi skulle nämligen ut och åka båt till en av öarna för att fika lite :)
Vi var väll borta ca 2 timmar, tog lite kort, åt kakor, drack läsk och badade lite!
När vi kom tillbaka till stugan så kom Hans sönder + 2 kompisar haha, snyggingar ;)
Runt 4 åt vi grillad kyckling, sallad och potatissallad... fyfan det satt riktigt fint i kistan för då hade vi ju bara fikat och ätit frulle tidigare under dagen.

Vet inte vad klockan var men när vi hade ätit klart osv så bar det av hemåt! Jag, Johanna, Malin och Pontus åkte i Pontus bil, först stannade vi i Karlskoga och köpte glass på Mc Donalds sen vart det mot Örebro för att lämna Malin. Jag var hemma runt 7 och då var det bara att gå ut och klippa gräset så jag slipper göra det i morgon :) Har packat upp min väska så nu ska jag äta kvällsmat och fixa mat tills i morgon då jag påbörjar min sista jobbar vecka! Slänger upp bilderna i morgon från helgen.
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0