Johanna-mys igår!

Följde med syster hem efter maten igår, var hos henne tills lite efter 9 för vi kollade på ''Prinsen & jag'' den var jätte bra :)
Blev hämtad för att åka hem och hämta lite sovsaker och sen få skjuts ut till min Johanna!
Vi kollade på New Moon och Bring it on sen slocknade vi runt halv 2.
I morse vaknade jag och gick upp och kissa, la mig ner och somna om sen när jag vaknade en timme senare hade Johanna legat vaken en timme och kollat när jag sov haha sötnos.
Vi gick upp och åt frulle sen kom pappa och hämtade mig :)
Ska hoppa in i duschen snart, sen ska jag fixa mig för jag känner för att klä upp mig och fixa mig för det har jag inte gjrot så mkt på sistonde... Ikväll ska familjen till Örebro och äta på thairestaurang ♥
När vi kmr hem så kmr Johanna hit och då ska vi väll hitta på något, kanske träffa Kalle som man inte har gjort på 3 år eftersom han väl kmr till Nora :) Aja det får vi se.
Kyssar


Jag och Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0