Lyckorus!

Livet flyter på sjukt bra, sommarjobbet blir roligare och roligare för varje timme som går.. Det var bara andra dagen idag och jag känner att det var inte sån pina som jag först tyckte, visst är man sliten i rygg och handleder men vafan man ska inte klaga när solen skiner och man får vara ute! :)
Idag fortsatte vi rensa ogräset där vi slutade igår sen har vi åkt runt lite och fixat på några gårdar.
Vi fick kratta löv för omväxlings skull sista timmen + att vi fick en varsin piggelin också så då fick vi fart!

Hittade en sovande syster i soffan när jag kom hem, gjorde mig mat och sen tvinga upp henne så att vi kunde åka till gymmet. Körde rygg och mage idag, kändes som att det var hundra år sedan jag gymmade så det var skönt att pumpa lite igen. Efter 1 timme när vi var klara ville jag springa lite så jag tog mellan varvet medans syster och hunden gick bakom mig :) Ska snart sätta mig framför tvn och glo, känner att jag förtjänar det!
Kyssar


Gamal bild, Jag och Johanna i 8:an?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0