Midsommarhelgen

Hej hopp!
Igår var det ju som sagt midsommar och den firades tsm med några familjer i Torsö :)
Vi åt massa gott, lekte lekar och lyssna på vuxen snack!
När vi lekte lekar så skulle man få två utmaningar var, klara man dom så fick man poäng och innan man gjorde utmaningen så skulle resten satsa på en om dom trodde att man klara det elr inte. Man fick poäng om man gissade rätt på om den som utförde om den klara det elr inte. Jag och Jan kom på delad 1:a plats men vi tillslut vann han för att han hade klarat båda sina utmaningar men jag fick iaf en godispåse som pris :)

Senare under kvällen var vi alla nere vid bryggan och åt lite grillat men så fort solen gick ner så drog jag och Johanna upp till stugan för att mysa lite där eftersom det vart så myggigt också!
Vi fick tyvärr inte igång på internet så drf kunde jag inte skriva igår, men vi kollade på två filmer och åt godis tills vi sprack.
I morse blev vi väckta tidigt för att äta frulle med allihopa sen skulle dom vuxna ut och gå så vi passade på att fixa iordning på loftet där vi sov och duschade. Under dagen åkte vi ut med båten till någon ö och jag tog mitt första dopp idag! :D Efter ett par timmar bar det av hemåt till stugan för att städa ur den och sen åka mot Hans stuga en bit bort där även Pontus och Malin var. Malin tog lite ''modell'' kort på mig och Johanna ute på bryggan så så fort jag har fått dom så kmr dom upp här! Spelat lite kubb har vi hunnit med också, jag, Johanna och Malin var i ett lag men förlorade ganska stort xD Nu ska jag sova, godnatt!
Kyssar





Lite bilder från helgen, kmr mera bilder en annan dag :)

Kommentarer
Postat av: Erika

riktiga hetingar på första kortet ^^,

2010-06-28 @ 16:26:15
URL: http://rukkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0