Natten i Karlskoga

Vi var framme runt halv 8 då vi nästan direkt vart serverade potatisgratäng och fläskfilé, mums!
Efterrätten blev jordgubbar, grädde och glass ;)
Eftersom jag hade jobbat hela dagen så var jag jätte trött och somnade nästan vid bordet så runt 11 fixade jag och Johanna oss för sängen... Haha vi låg i sängen kanske 10 min sen gick vi upp för då vart vi pigga xD
Vi tänkte först spela kort men det fanns ingen kortlek så det blev att spela Diamanten en rund och jag vann!
Precis när vi var klara så kmr Fredrik in och då började vi spela ett spela med honom och Mattias där man ska måla och den andra gissar! Jag och Mattias var i lag medans Johanna och Fredrik körde ihop, först ledde dom men jag och Mattias tog in men det hjälpte tyvärr inte så dom vann tillslut men ett steg :( Efter lite prat så blev det sängen sen och jag somnade som ett litet barn :')

Johanna har inte kunnat sova så mkt inatt så hon har kollat på när jag sover, men i morse var jag tuvngen att kissa runt 8 och jag hade så sjukt ont i ryggen men sen när jag la mig i sängen igen så somnade Johanna så sött så hon låg och snarkade ett tag men sen slutade det bara för så hade jag somnat om :)
Vi har ätit frulle och packat allt nu så snart ska vi fara av mot Torsö, ca 1-1½ timmes resa.
Aja skriver väll mera när vi kmr fram om jag har tillgång till datorn!
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0