Nu drar jag!

Skönt att man har gjort klart sin andra arbetsvecka nu, bara en vecka kvar!
I veckan har det inte hänt något, har gymmat som vanligt.
Skriver ett snabbt inlägg nu för jag ska nämligen bli hämtad när som helst av Familjen Rosengren + Malin för vi ska åka till Karlskoga och övernatta där innan vi drar vidare mot Torsö i morgon bitti för att fira midsommar där =))
Vi ska ha med oss en bärbar dator med trådlöst internet men får se om det funkar men om det gör det så kanske jag slänger in någon rad!
Har packat klart min väska haha, som vanligt så kan jag ju inte ta med min bara behövliga kläder utan packar halva garderoben för bara en helg, det är inte lätt att vara tjej ibland.
Men som sagt, skriver väll någon rad om vad vi gör om internet funkar! :) Glad midsommar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0