Ny arbetsvecka är i full gång!

Då har det blivit dags att stiga upp 06.15 igen ... Känns bättre och bättre för varje morgon man går upp, känslan att gå upp och göra någon nytta under dagarna!
Vi har bara vart på Sunnanlid och rensat idag, ska inte skriva nått om jobbet för vi gör ju i princip samma sak varje dag men en sak måste jag bara säga som t.ex idag kom det fram några stycken som gick förbi när vi jobbade och gav oss beröm, det är underbart när dom uppskattar vårat arbete för då känner man verkligen att man gör något bra för samhället ^^, låter väll som en kärring men men.

Ridavslutning idag då, lite sorligt att det kanske är sista gången man rider där ute!
Vi hoppade på utebanan idag, strålande sol så det var underbart men en sån bra avslutning ♥
Fick ett stopp på ett vitt räcke som kanske såg lite knepigt ut men annars flöt det på så sjukt bra så jag är
jätte nöjd! Alla hästar blir ju lite halft galna när det är gräs dom får springa på och att det är ute så det var lite bockningar från vissa håll men härligare kan det inte bli :)
Vill ta med mig Early till Karlstad men det går ju inte :( aja får praktisera på Danora när jag har praktik!
Ska äta, fixa matlåda tills i morgon och sen sova!
Kyssar


Finns ingen bättre än min tjockis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0