I want a devil in skin tight leather

Har inte orkat skrivit på några dagar.
Det har inte hänt så mkt kan jag säga, men iaf igår så följde jag med och kollade när Johanna hade
dansuppvisning! :D Fyfan va duktig du är min sköna ;D Lägger upp några bilder när jag har lagt in bilderna på datorn.
Kom hem sent igår så i morse var jag cp trött, gick inte upp förens kvart över sju .. det är väligt ovanligt eftersom jag annars tvingar mig upp halv sju. Fredags schemat börjar ju alltid med gympa på morgonen och det spö regna så det var inte alls roligt för vi skulle orientera och träna på det eftersom vi har orienterings prov på Tisdag. Jag och Johanna körde på som fan, jag hade sjöar i skorna och hela jag var som en vattenpöl! Pappa fick komma och hämta oss från Norvalla samtidigt som han körde ner oss till skolan och tog med mina blöta saker hem :P
Gjorde matte prov sen, kändes bra så hoppas det gick så bra som det kändes!
So lektionen var inställd och peter var på kurs så vi kunde inte göra So arbetet så vi satt bara och dryga i 80 min -.- Sen hade vi bara fysik labben kvar att göra och den gick snabbt så var hemma vid halv 3 och det var nice :)

Ska fixa mig lite nu och sen åka till Alice för att ha avslutning med laget!
Ikväll blir det att dra till Oliver och grilla med folk :)
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0